Portalul Informațional al Județului Dolj
Catalogul conține  359426  titluri și  895763 exemplare

marketing

Subiect Tematic: marketing
Lucrări: 113 lucrari in 111 publicatii in 3 limbi
Subiecte
etapele negocierii succes în afaceri economie practica vânzării marketing în agricultură consumatorii săraci strategii de dezvoltare personalitate strategii de marketing organizarea vânzării sociologie economică conducere şi organizare organizarea firmei piaţa acţiunilor relaţii cu clienţii psihologia comunicării economice comunicare nonverbală Sandero branduri vânzări teorii economice management comerţ teste de piață conducere şi administrare teorii psihologice servicii diferenţiate atragerea clinţeilor abilităţi de comunicare schools dezvoltarea afacerii consumerism organizaţii non-profit conducere şi management abilități de dezvoltare dicţionare tocmeală psihologie comerţ electronic canale comerciale mărci de fabrică managementul calităţii studii de piață consumatorism strategia vânzării politică de vânzare turism engleza pentru marketing reţele comerciale reclamă arta de a vinde perspective de afacerii business succes comercial tehnici de marketing piaţă psihologia vânzării activitatea firmei prospectarea pieţei limba engleză agricultură cataloage întreprinderi mici Manual universitar brand - marketing profilul negociatorului comunicare planificarea societăţilor comerciale clienți psihologia cumpărătorului desfacere persuasiune psihologie aplicată relaţii cu publicul sport societatea comercială "Electra" cunoştinţe tehnici de negociere comportamentul consumatorului abilități de afaceri promovare comercială publicitate satisfacerea clienţilor organizare comercială negocierea afacerilor industria lemnului preţuri reduse cumpărare întreprinderi mijlocii branding America programare neurolingvistică economie mondială Renault administrarea afacerilor arta convingerii Servicii publice comunicarea directă autoturisme conferinţe economice legislaţie financiară promovarea vânzărilor brand achiziții vânzare cercetare marketing politici de vânzare concepte de marcă comerţ internaţional sociologie studii de cercetare
Vă rugăm să schimbaţi parola